lab -----nam 22----- 450- ## $4070 001 KN4368500000010499 005 20201019022915.0 010 ## $a978-80-262-0404-6 $bbrož. $d183,00Kč 100 ## $a20201019d2013 u u0czey0103 ba 101 0# $acze 102 ## $aCZ 200 1# $aMetody aktivního vyučování $espolupráce žáků ve skupinách $fDagmar Sitná 205 ## $aVyd. 2. 210 ## $aPraha $cPortál $d2013 215 ## $a150 s. $cil. 330 ## $aRámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli. Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích metod jsou metody aktivního učení formou spolupráce žáků ve skupinách. První část seznamuje se základní charakteristikou těchto metod, s principy jejich přípravy, zásadami vedení vyučovacích hodin a hodnocením práce žáků. Druhá část obsahuje jednotlivé vyučovací metody (např. brainstorming, hraní rolí, případová studie, mentální mapování) spolu s praktickým návodem na jejich přípravu, vedení a hodnocení. U každé vyučovací metody jsou připojeny návrhy na vhodná pracovní témata. Kniha je určena učitelům všech typů škol a studentům pedagogiky. 517 1# $aSpolupráce žáků ve skupinách 610 0# $aškolství $ažáci $avyučování $avýuka $aučení $abrainstorming $ahry $asemináře $aasertivita 615 ## $n371$aŠkolství (organizace) 675 ## $a37 $9h 700 #1 $aSitná$bDagmar$3jx20090218026 801 #0 $aCZ 801 ## $b$c20201019$gAACR2$91 910 ## $a