Detail knihy

Obsah
Signatury: O U PE
Marketing očima světových marketing manažerů
Vydáno: Brno : Computer Press, 2006
Rozsah: vi, 572 s
Jazyk: čeština
ISBN: 80-251-1273-X
Klíčová slova: marketing, prodej, obchod, učebnice
Anotace: Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima
Poznámka: Název originálu: Marketing: real people, real choices
Hodnoceno: 0x
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Prezenčně: Absenčně: Celkem: Půjčeno:
Projekt 0 1 1 0
Lokace Signatura Skladová signatura Přírůstkové číslo Stav
  Projekt O U PE 13446 K dispozici

Diskuse

Přidat příspěvek

Čtenář není přihlášen