Detail knihy

Obsah
Signatury: O U PE
Designové myšlení
Vydáno: Brno : Computer Press, 2011
Rozsah: 192 s
Jazyk: čeština
ISBN: 978-80-251-3245-6
Anotace: V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi \FFFD a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou \FFFD ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity
Poznámka: Přeloženo z angličtiny
Hodnoceno: 0x
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Prezenčně: Absenčně: Celkem: Půjčeno:
Projekt 0 1 1 0
Lokace Signatura Skladová signatura Přírůstkové číslo Stav
  Projekt O U PE 13447 K dispozici

Diskuse

Přidat příspěvek

Čtenář není přihlášen