lab -----nam 22----- 450- ## $4070$4070 001 KN4368500000008777 005 20111017011423.0 010 ## $a978-80-247-3278-7$bbrož.$d84,80 Kč 100 ## $a20111017d2010 u u0czey0103 ba 101 0# $acze 102 ## $aCZ 200 1# $aCvičení pro hyperaktivní děti$especiální pohybová výchova$epravidla učení se pohybu$eporuchy$epoužívané metodiky$ecvičební sestavy$fMarie Zemánková, Jana Vyskotová 205 ## $aVyd. 1. 210 ## $aPraha$cGrada$d2010 215 ## $a55 s.$cil. 225 2# $aPedagogika 307 ## $aObsahuje ilustrace 320 ## $aObsahuje bibliografii 330 ## $aPohyb je základním principem živé i neživé přírody. Je projevem života a funkce lidského organismu. Je signálem i nositelem informací o procesech ve vnitřním prostředí lidského těla, ve vnitřních orgánech i o stavu mysli. Renomované české autorky vám proto přináší vybraná cvičení určená zejména pro hyperaktivní děti. Právě těm pomáhají upravit jejich zdravotní stav, a to pomocí známých i méně známých technik, které se osvědčily v dlouholetém používání při nápravě a léčbě pohybových poruch. 410 #0 $tPedagogika 608 ## $apříručky 610 0# $aspeciální pohybová výchova$apohybová výchova$apohybové poruchy$ahyperaktivní děti$acvičební sestavy$atělesná cvičení 675 ## $a796.012.6$9h 675 ## $a793.3$9h 700 1 $aZemánková$bMarie 701 #1 $aVyskotová$bJana$f1963-$3mzk2006363730 801 #0 $aCZ 801 ## $b$c20111017$gAACR2$91 910 ## $a